به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج، نشست جهاد تبیین با موضوع جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در محل فرمانداری سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۸۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشستی با موضوع جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، مدیران ادارات و با سخنرانی مولوی حقانی نماینده دفتر مقام معظم رهبری در محل فرمانداری سراوان برگزار شد.

مولوی حقانی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیج یعنی ایستادن و پیمان اخوت بستن با تمام مسلمین جهان، ایستادن مقابل اسرائیل غاصب و این شیطان بزرگ را از صفحه روزگار محو کردن و این موضوع جز با بسیج شدن تمام کشورهای اسلامی تحقق پیدا نمیکند.

وی افزود: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم نیز به این قوم اشاره کرده و اینها را دشمن اصلی و قاطع مسلمانان معرفی کرده است؛ لذا باید دقت داشته باشیم که در مقابل این قوم سکوت نکنیم.

مولوی حقانی خاطر نشان کرد: امروز همان طور که همه شما عزیزان میدانید در کشورهای اروپایی مردم به خیابان‌ها ریختند و بر علیه اسرائیل، این غده سرطانی شعار می‌دهند، لیکن جنایات آنها بر همه مردم جهان آشکار شده و دیگر دروغ های آنها راه به جایی نمیبرد.

در پایان این نشست مولوی حقانی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه دعای سلامتی کردند و نابودی هرچه زودتر این رژیم کودکش را از خداوند منان خواستار شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار